Wednesday 18 May 2011

salah aku lagi ke??

hey morning peeps.
selamat hari khamis yeah! moga indah.
semalam hari pertama aku ke kelas untuk percutian yang panjang tetiba ada kelas pulakan.. nak buat macam mana budak 'terlebih pandai'.

Hari pertama aku kelas je dah ada surat aku janji dan harus di tandatangani semua student. (since when ada semua benda-benda alah bodoh ni??! macam tadika pulak rasanya~) dah hujung kelas lecturer menempek kat aku! mazleen u better behave in my class ye.. (duhhhhhhh~ macam la aku ni jahat sangatkan? perghh muka ni macam dah di cop baru keluar dari penjara pulak.)
 hari pertama je dah aim aku. hari pertama je dah kasi aku semangat yang betol-betol kuuuusemangat.. macam ne aku tak bosan pergi ke kelas. macam ne aku tak selalu ponteng. lecturer yang amat menjengkel kan! serious, they shouldn't treat student macam tu aku rasa. Seolah-olah macam aku pulak yang selalu buat trouble. Apa dosa aku kat lecturer pun aku tak tau la..
alah dah nasib badan kot.. being a famous student.. PELAJAR CONTOH KANNN???!! (big L -lah)

tapi tak pe. aku tak kan putus semangat kalau di kencam seteruk mana pun. sebab aku tau aku tak penah pun kurang ajar secara lisan di hadapan lectrer pun.. mungkin dorang sayang aku tu...(sambil tangan di bahu mata terangkat ke lagit sikit ye kawan-kawan)

terima je lahhhhh~

aku nak kasi lagu korang dengar tuk pagi ni sebab macam sesuai dengan hidup kita sebagai manusia ni. : P





 
nah layankan aje dari lenka ni. 

No comments:

Post a Comment