Sunday 15 May 2011

Ada Apa Pada Status?

ok topik petang ni alah2 macam pisang goreng yang sodap di makan kala hujan renyai dicicah pulak dengan teh susu.. perghhhh sedapnya.. (sebenarnya tak ada kena mengena pun dengan tu semua.. cuma keadaan diri yang agak hypo sejak dari semalam tak makan benda berkhasiat. malas nak masak dan membeli.) hahahah

ok lets get back to the topic shall we? Aku hanya agak kurang senang dengan pemikiran manusia yang agak enting pada zaman sekarang ni. Kebanyakan manusia yang ada di sekeliling aku akan mula bercerita dengan sapa aku keluar date, dengan sapa aku tengok wayang, dengan siapa aku ke sini ke sana kemari.. hellllooooo... common i m not a superstar yang lu orang nak jaga tepi kain. (bukan berperasaan diva tapi ini lah yang terjadi.. kalau tak percaya.. lu orang tengok sendiri diri lu orang mesti ada saja yang nak menyibuk tau STATUS lu orang kan?)

oh pelissss laaa, tak perlu la nak amik tahu pasal tu semua kan? hidup masing-masing dengan sapa aku nak berkawan dengan sapa aku nak bercinta eh terserah dong.. tak bermakna aku sentiasa bersama LELAKI tu makna aku BERCINTA dengan dia kan?  atau tak bermakna aku TAK rapat dengan LELAKI tu bukan bererti dia tu BUKAN KEKASIH aku kan? betol tak? so lantak aku la.. aku nak rapat dengan sesiapa pun.. dengan sapa aku nak kawan.. dengan sapa teman-teman facebook aku.. so its up to me. my life my privacy. so lu jangan la dok tanya-tanya mana pergi nya si polan tu? eh gaduh? eh dah tak bersama? haiskhh yang lu orang sebuk tu pasai pa? ke lu orang nak kat aku sebenarnya ni? huh cuba lah JAWAB! kan tak pasal- pasal aku dah block.

Aiskh manusia macam ni pun ada ye? sibuk betol
~ ANDA SANGAT ANNOYING~

so tak kisah la apa STATUS kita pun kan.. yang penting kita bahagia.

khidmat pesanan akhir: lantak piiiiii lah wehhh!~
 PEACE!

No comments:

Post a Comment