Sunday 6 March 2011

.selamat malam dunia.

rasa nya ianya malam, maaflah kalau di dunia aku jam 0142 tu dikira malam sebab gelap je..malam juga la manusia ramai yang tidur (tp bukan tuk aku pada hari ini sebab siang, aku dah di habiskan dengan tidur lena siap dibuai mimpi lagi) kali ni aku malas nak menaip panjang. aku hanya nak kongsikan lagu kegemaran aku je. di kala malam2 sunyi macam ni selalunya aku akan membawa diri hanyut dengar2 lagu yang bersifat emosi. (alah standart la kan..aku rasa semua pun macam aku gak.. cuma tak nk mengaku je~) dah la selamat mendengar lagu dari plague of happiness
(ini antara band malaysia yang paling aku suka : P )


nah enjoy the video dengan lirik sekali aku kasi supaya korang boleh la berkarok bersama2. hayati muzik dengan penulisannya sekali ok?! vivala punk!

No comments:

Post a Comment