Friday 4 March 2011

.aku semut merah.

Di mulakan dengan bismillahirahmanirohim dan salam,
maaf la aku agak kekok nk berinteraksi dengan alam maya ni, aku tak la sehebat mana pun..pendek kata aku agak bodoh IT tapi aku cuba untuk belajar.. nabi sendiri pun suruh umatnya untuk belajar sampai ke negera cina kan??. sooooo tak salah untuk mencuba. Btw, terima kasih kepada cik fada yang telah menceriakan sikit blog aku ni. walaupun hanya hitam dan putih dan sedikit warna-warna nature tp aku lebih suka warna tersebut sebab tulah warna asas kehidupan. dan hitam putih jugakla warna yang berpasangan.. orang tak kata merah biru..orang kata hitam putih..

kenapa tisu kertas?
itu hanya sebagai subjective, manusia sekarangkan banyak gunakan tisu kertas sebagai "peneman hidup". bila sedih, mereka mengesat air mata dengan tisu kertas, bila gembira mereka raikan airmata dengan tisu kertas, oh tak lupa jugak.kalau dorang nk ke tandas pun mereka gunakan tisu kertas..walaupun ianya hanya sekadar tisu yang hanya berharga 3posen dan bahan semulajadi yang boleh dikitar semula. jadi nampak tak disini kawan-kawan, betapa penting nya tisu kertas tuk kita semua. jadi aku harap blog ni pun..boleh jadi sebahagian "tisu kertas" korang... terima kasih. : )

No comments:

Post a Comment