Wednesday 16 March 2011

.m.i.s.s.

ok kali ni agak mendalam sikit. aku tau semua orang pernah rasa RINDU. mustahil tak ada sorang pun dalam dunia ni tak punya perasaan tu. tak kisahlah rindu kat kekasih hati ke mak ayah ke adik beradik korang ke kucing kat rumah ke.. Eh sapa-sape jela kan..(tak kan pulak aku nak senarai panjang kan semuanya..) erm. selalunya kalau korang rindu apa yang korang buat?? telephone? skype? pesanan ringkas? menyemakkan FB teman2? oh atau mungkin duduk disudut tepi dinding sambil tengok gambar kenangan lama? (eh.. ni mcm contoh terdekat aku ni... : P)

aku pernah tanya seseorang yang aku suka (pada masa dulu laaa)..perbualan selepas putus cintoon: "do u miss me?" dia boleh ckp.. "yes, i miss you..tapi apa boleh buat? leen nk suruh zaff (bukan nama sebenar) buat apa?? zzzzzzssstttt! (ok Stop! cukup sampai situ je perbualannya)

bila dia tanya apa yang dia boleh buat?? hurmm betol jugakan? apa yang dia boleh buat tuk lepaskan rindu aku?? datang pada aku dan cemolot? atau peluk erat-erat sehingga sesak napas? mcm tu ke? dan kalau buat semua tu bebaloi ke? adakah ianya DIJAMIN tak akan rindu lagi lepas tu?? i dont think so.. (aku rasa bertambah berat dosa aku ada la keeeean?????)

hurmmm jadi mulai ari tu aku terus tipu diri aku, aku kuatkan diri dan kata. EH! aku tak kisah la kau tak ada dalam hidup aku!aku tak rindu kau pun! sebb kau pun bukan boleh buat apa-apa pun!! aku padamkan dia sikit-sikit. (i guess ianya berkesan sedikit. selepas mengamal kan cara 'reverse psychology' ni) hahah.


khidmat pesanan akhir : tak payah la kita nk rindu2 ni..buang masa je..apa yang dia dan kita boleh buat?? baik tumpukan masa depan tentukan target dan capainya dengan penuh rasa gembira!!! PEACE!

No comments:

Post a Comment